0721339955 office@optimizaresiteseo.eu
Dupa ce factori seo ne construim strategia de optimizare seo in anul 2020

Factori De Optimizare Seo Esentiali In Anul 2020

In acest articol va prezentam factorii care influenteaza pozitia site-ului dumneavoastra web in motorul de cautare Google.

Lista noastra cu factorii SEO este completa si acopera toate domeniile SEO, inclusiv tehnici SEO de baza, SEO tehnic, SEO on page, keyword research, SEO off page, local SEO si SEO pentru mobil.

Lista Completa Cu Factorii Seo Pentru Anul 2020

  1. Conceptele de baza si termenii SEO cheie.
  2. Adaugati site-ul web in Google Search Console.
  3. Adaugati site-ul web in Bing Webmaster.
  4. Adaugati si configurati Google Analytics, si aflati cum sa utilizati rapoartele SEO de baza.
  5. Verificati daca site-ul are penalizari in Google sau Bing.
  6. Verificati structura link-urilor interne si transformati-le pe toate in link-uri seo friendly.
  7. Instalati un certificat SSL si asigurati-va ca toate link-urile din site fac redirect la varianta cu https.
  8. Verificati erorile afisate in Google Search Console.
  9. Verificati si optimizati fisierul robots.txt
  10. Verificati setarile de vizibilitate daca folositi platforma WordPress.
  11. Verificati setarile pentru comentarii si asigurati-va ca toate link-urile de comentarii sunt „nofollow”.
  12. Optimizati meniul si structura site-ului web.
  13. Creati si optimizati fisierul sitemap.xml si incarcati-l in Google Search Console si Bing Webmaster.
  14. Verificati erorile fisierului sitemap.xml din Google Search Console si Bing Webmaster.
  15. Adaugati date structurate Google in toate paginile site-ului web.
  16. Testati daca implementarea datelor structurate a fost facuta corect cu ajutorul instrumentelor gratuite oferite de Google.
  17. Activati meniurile „breadcrumbs” pe toate paginile si articolele din website.
  18. Verificati daca implementarea schemei „breadcrumbs” a fost facuta corect.
  19. Verificati daca toate paginile site-ului au definite canonical url.
  20. Implementati hreflang daca site-ul web este disponibil în mai multe limbi.
  21. Verificati si optimizati toate paginile cu eroare 404 din website.
  22. Verificati si optimizati viteza de incarcare a site-ului web.
  23. Utilizati Lazy Loading pentru imagini si videoclipuri.
  24. Optimizati-va logo-ul si favicon-ul.
  25. Optimizati titlurile paginilor interne.
  26. Optimizati meta descrierile paginilor interne.
  27. Verificati numele brandului dumneavoastra pe Google.
  28. Optimizeaza-ti site-ul pentru Google sitelinks.
  29. Optimizati-va postarile pentru Google sitelinks.
  30. Optimizati-va postarile pentru Google featured snippets.
  31. Verificati si optimizati eticheta H1 pentru toate paginile.
  32. Verificati si optimizati toate titlurile paginilor.
  33. Asigurati-va ca expresia cheie vizata este inclusa in paragraful de deschidere.
  34. Adaugati continut text pentru a insoti continutul fara text.
  35. Optimizati continutul pentru E-A-T (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness).
  36. Aranjati toate paragrafele articolelor pentru a le face mai usor de citit..
  37. Optimizati toate imaginile din website.
  38. Creati un fisier sitemap dedicat imaginilor si incarcati-l in Google Search Console.
  39. Optimizati toate fisierele video si alte elemente multimedia prezente pe website.
  40. Creati un fisier sitemap dedicat fisierelor video si incarcati-l in Google Search Console.
  41. Optimizati titlurile, descrierile si continutul paginilor de categorii.
  42. Verificati structura linkurilor interne.
  43. Acordati credit altor site-uri web de inalta calitate.
  44. Intelegeti ce sunt cuvintele cheie SEO.
  45. Intelegeti ce sunt cuvintele cheie SEO long-tail.
  46. Invatati cum sa faceti corect o campanie de keyword research.
  47. Invatati cum sa optimizati continul site-ului cu expresiile cheie obtinute in urma campaniei de keyword research.
  48. Aflati ce este link building si de ce este asa important.
  49. Aflați conceptele de baza pentru o campanie de link building.
  50. Obtineti backlink-uri de pe site-urile web cu autoritate mare.
  51. Examinati profilul dumneavoastra de backlink-uri pentru a identifica si elimina backlink-uri de calitate slaba.
  52. Optimizati logo-ul pentru SEO local.
  53. Adaugati informatiile NAP (nume, adresa, numar de telefon) in TOATE paginile site-ului.
  54. Asigurati-va ca informatiile NAP sunt aceleasi pe toate canalele.
  55. Adaugati o harta Google cu lacatia afacerii dumneavoastra in pagina cu informatii de contact.
  56. Inregistrati-va compania In Google My Business.
  57. Utilizati Schema pentru a oferi mai multe informatii motorului de cautare Google despre afacerea dumneavoastra locala.
  58. Inregistrati-va site-ul web in directoare web relevante.
  59. Raspundeti la fiecare recenzie de pe toate platformele online.
  60. Cautati sa obtineti link-uri din presa locala.
  61. Testati-va site-ului web cu Google mobile friendly.
  62. Verificati-va viteza mobila utilizand diferite instrumente.
  63. Testati-va site-ul mobil pe diferite rezolutii si dispozitive.
  64. Verificati utilizarea ferestrelor popup pe mobil.
  65. Verificati daca butoanele CTA (Call to Action) de pe mobil sunt vizibile si usor de accesat.
  66. Luati in considerare implementarea paginilor mobile accelerate (Accelerated Mobile Pages).